Časté dotazy

Kdy zásilku doručíte?
Zboží, které je skladem expedujeme druhý až třetí pracovní den od odeslání objednávky. V  případě objednávky a zvolení osobního zboží v  kamenné prodejně v  Kokořínské 2014, Mělník vyčkejte na zprávu, že je pro Vás zboží připraveno. Musím se registrovat když chci nakoupit?
Pro nákup na e-shopu www.apiso.cz není podmínka registrace. Jakým způsobem zboží zasíláte? Balíky zasíláme Českou Poštou nebo spolehlivým a ověřeným českým přepravním systémem FOFR. Mohu si balík vyzvednout v  kamenné prodejně?
Ano, je možno zboží vyzvednout v  kamenné prodejně na adrese: Kokořínská 2014, Mělník po zvolení osobního odběru při objednávce. Vyzvednutí je samozřejmě zdarma. Jak zjistím stav mojí objednávky?
O stavu objednávky Vás průběžně informujeme e-mailem, který jste uvedli při objednávce. Po odeslání závazné objednávky obdržíte potvrzující e-mail a dále Vás informujeme o průběhu zpracování objednávky.
Při zvolení varianty přeprava přepravním systémem FOFR Vás dále informuje dispečer přepravního systému FOFR e-mailem a následně telefonicky řidič. Jak mohu za zboží zaplatit?
- předem na náš účet
- dobírkou při převzetí od přepravce
- hotově při osobním převzetí zboží na prodejně Lze vrátit zboží bez udání důvodu?
Ano, máte možnost vrácení zboží do 14-ti dnů dle zákona. Jak Vás mohu kontaktovat, v případě že mám dotaz?
- e-mailem info@apiso.cz
- telefonicky na čísle 721  428  557
Časté dotazy

Kdy zásilku doručíte?
Zboží, které je skladem expedujeme druhý až třetí pracovní den od odeslání objednávky. V  případě objednávky a zvolení osobního zboží v  kamenné prodejně v  Kokořínské 2014, Mělník vyčkejte na zprávu, že je pro Vás zboží připraveno. Musím se registrovat když chci nakoupit?
Pro nákup na e-shopu www.apiso.cz není podmínka registrace. Jakým způsobem zboží zasíláte? Balíky zasíláme Českou Poštou nebo spolehlivým a ověřeným českým přepravním systémem FOFR. Mohu si balík vyzvednout v  kamenné prodejně?
Ano, je možno zboží vyzvednout v  kamenné prodejně na adrese: Kokořínská 2014, Mělník po zvolení osobního odběru při objednávce. Vyzvednutí je samozřejmě zdarma. Jak zjistím stav mojí objednávky?
O stavu objednávky Vás průběžně informujeme e-mailem, který jste uvedli při objednávce. Po odeslání závazné objednávky obdržíte potvrzující e-mail a dále Vás informujeme o průběhu zpracování objednávky.
Při zvolení varianty přeprava přepravním systémem FOFR Vás dále informuje dispečer přepravního systému FOFR e-mailem a následně telefonicky řidič. Jak mohu za zboží zaplatit?
- předem na náš účet
- dobírkou při převzetí od přepravce
- hotově při osobním převzetí zboží na prodejně Lze vrátit zboží bez udání důvodu?
Ano, máte možnost vrácení zboží do 14-ti dnů dle zákona. Jak Vás mohu kontaktovat, v případě že mám dotaz?
- e-mailem info@apiso.cz
- telefonicky na čísle 721  428  557
Časté dotazy

Kdy zásilku doručíte?
Zboží, které je skladem expedujeme druhý až třetí pracovní den od odeslání objednávky. V  případě objednávky a zvolení osobního odběru zboží v prodejně v Kokořínské 2022, Mělník vyčkejte na zprávu, že je pro Vás zboží připraveno.

Musím se registrovat když chci nakoupit zboží?
Pro nákup na e-shopu www.apiso.cz není podmínka registrace.

Jakým způsobem zboží zasíláte?
Zásilky zasíláme spolehlivým a ověřeným českým přepravním systémem FOFR.

Mohu si balík vyzvednout v  kamenné prodejně?
Ano, je možno zboží vyzvednout v prodejně na adrese: Kokořínská 2022, Mělník po zvolení osobního odběru při objednávce. Vyzvednutí je samozřejmě zdarma.

Jak zjistím stav mojí objednávky?
O stavu objednávky Vás průběžně informujeme e-mailem, který jste uvedli při objednávce. Po odeslání závazné objednávky obdržíte potvrzující e-mail a dále Vás informujeme o průběhu zpracování objednávky.

Při zvolení varianty přeprava přepravním systémem FOFR Vás dále informuje dispečer přepravního systému FOFR e-mailem a následně telefonicky řidič.

Jak mohu za zboží zaplatit?
- předem na náš účet
- dobírkou při převzetí od přepravce
- hotově při osobním převzetí zboží na prodejně

Lze vrátit zboží bez udání důvodu?
Ano, máte možnost vrácení zboží do 14-ti dnů dle zákona.

Jak Vás mohu kontaktovat, v případě že mám dotaz?
- e-mailem info@apiso.cz
- telefonicky na čísle 721 428 557