Kdy objednávku doručíte? Zboží, které je skladem expedujeme první až druhý pracovní den od odeslání objednávky.
V případě objednávky a zvolení osobního odběru zboží v prodejně v Kokořínské ulici č. 2022, Mělník vyčkejte na zprávu, že je pro Vás zboží připraveno.
Musím se registrovat když chci nakoupit zboží? Pro nákup na e-shopu www.apiso.cz není podmínka registrace.
Jakým způsobem zboží zasíláte? Zásilky zasíláme spolehlivým a ověřeným českým přepravním systémem FOFR nebo zasíláme přes Zásilkovnu na výdejní místa nebo přímo k Vám domů.
Mohu si balík vyzvednout v kamenné prodejně? Ano, je možno zboží vyzvednout v prodejně v Kokořínské ulici č. 2022 v Mělníku po zvolení osobního odběru při objednávce. Vyzvednutí je samozřejmě zdarma.
Jak zjistím stav mojí objednávky? O stavu objednávky Vás průběžně informujeme e-mailem, který jste uvedli při objednávce. Po odeslání závazné objednávky obdržíte potvrzující e-mail a dále Vás informujeme o průběhu zpracování objednávky.
Při zvolení varianty přeprava přepravním systémem FOFR Vás dále informuje dispečer přepravního systému FOFR e-mailem a následně telefonicky řidič.
Jak mohu za zboží zaplatit?
- přes platební bránu COMGATE
- převodem předem na náš účet
- dobírkou při převzetí od přepravce (Zásilkovna, FOFR)
- hotově při osobním převzetí zboží na prodejně
Lze vrátit zboží bez udání důvodu? Ano, máte možnost vrácení zboží do 14-ti dnů dle zákona.
Jak Vás mohu kontaktovat, v případě že mám dotaz?
|