Po - Pá 9:00 - 17:00
(12:00 - 12:30 pauza)
721 428 557
Napište nám kdykoliv! info@apiso.cz
Kategorie

Často kladené dotazy

Kdy objednávku doručíte?
Zboží, které je skladem expedujeme první až druhý pracovní den od odeslání objednávky.

V  případě objednávky a zvolení osobního odběru zboží v prodejně v Kokořínské ulici č. 2022, Mělník vyčkejte na zprávu, že je pro Vás zboží připraveno.

Musím se registrovat když chci nakoupit zboží?
Pro nákup na e-shopu www.apiso.cz není podmínka registrace.

Jakým způsobem zboží zasíláte?
Zásilky zasíláme spolehlivým a ověřeným českým přepravním systémem FOFR nebo zasíláme přes Zásilkovnu na výdejní místa nebo přímo k Vám domů.

Mohu si balík vyzvednout v  kamenné prodejně?
Ano, je možno zboží vyzvednout v prodejně v Kokořínské ulici č. 2022 v Mělníku po zvolení osobního odběru při objednávce. Vyzvednutí je samozřejmě zdarma.

Jak zjistím stav mojí objednávky?
O stavu objednávky Vás průběžně informujeme e-mailem, který jste uvedli při objednávce. Po odeslání závazné objednávky obdržíte potvrzující e-mail a dále Vás informujeme o průběhu zpracování objednávky.

Při zvolení varianty přeprava přepravním systémem FOFR Vás dále informuje dispečer přepravního systému FOFR e-mailem a následně telefonicky řidič.

Jak mohu za zboží zaplatit?

  • přes platební bránu COMGATE
  • převodem předem na náš účet
  • dobírkou při převzetí od přepravce (Zásilkovna, FOFR)
  • hotově při osobním převzetí zboží na prodejně

Lze vrátit zboží bez udání důvodu?
Ano, máte možnost vrácení zboží do 14-ti dnů dle zákona.

Jak Vás mohu kontaktovat, v případě že mám dotaz?