Reklamaci zboží v záruční době podávejte především písemně buď na uvedenou adresu: APISO s.r.o., Kokořínská 2022, Mělník, 276 01 nebo na e-mail: info@apiso.cz.
Pro oznámení reklamace vyplňte reklamační protokol.
Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o doručení reklamace e-mailem.
Následně vydá prodávající kupujícímu i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace. Je-li kupující fyzická osoba, lhůta pro vyřízení reklamace činí do 30 dnů. Je-li právnická osoba, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme dodržet stejný termín jako u reklamace u fyzické osoby.
Reklamované zboží zašle kupující na uvedenou adresu nebo je možné domluvit svoz reklamace.
Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat na e-mail: info@apiso.cz. Adresa pro vrácení zboží:
APISO s.r.o. Kokořínská 2022 276 01, Mělník
Reklamace v případě doručené poškozené zásilky přepravcem:
Pokud má zásilka při předání dopravcem známky velkého poškození, prosím tuto zásilku nepřebírejte. Pokud je obal neporušený, ale zboží uvnitř poškozeno, doporučujeme o této skutečnosti neprodleně informovat naši společnost.
FOFR přepravce - doporučujeme oznámit nejlépe do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena na tel. 482 423 239.
Při poškození zásilky doporučujeme vyžádání sepsání zápisu o škodě.
|