Po - Pá 9:00 - 17:00
(12:00 - 12:30 pauza)
721 428 557
Napište nám kdykoliv! info@apiso.cz
Kategorie

Reklamační řád

Reklamaci zboží v záruční době podávejte především písemně buď na uvedenou adresu: APISO s.r.o., Kokořínská 2022, Mělník, 276 01 nebo na e-mail: info@apiso.cz.

Pro oznámení reklamace vyplňte reklamační protokol.

Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o doručení reklamace e-mailem.

Následně vydá prodávající kupujícímu i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace.

Je-li kupující fyzická osoba, lhůta pro vyřízení reklamace činí do 30 dnů. Je-li právnická osoba, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme dodržet stejný termín jako u reklamace u fyzické osoby.

Reklamované zboží zašle kupující na uvedenou adresu nebo je možné domluvit
svoz reklamace.

Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat na e-mail: info@apiso.cz.

Adresa pro vrácení zboží:

APISO s.r.o.
Kokořínská 2022
276 01, Mělník

Reklamace v případě doručené poškozené zásilky přepravcem:

Pokud má zásilka při předání dopravcem známky velkého poškození, prosím tuto zásilku nepřebírejte. Pokud je obal neporušený, ale zboží uvnitř poškozeno, doporučujeme o této skutečnosti neprodleně informovat naši společnost.

FOFR přepravce - doporučujeme oznámit nejlépe do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena na tel. 482 423 239.

Při poškození zásilky doporučujeme vyžádání sepsání zápisu o škodě.