Reklamaci zboží v záruční době podávejte především písemně buď na uvedenou adresu
nebo na e-mail: info@apiso.cz.
Pro oznámení reklamace vyplňte reklamační protokol.
Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o doručení reklamace e-mailem. Následně
vydá prodávající kupujícímu i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení
reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
Je-li kupující fyzická osoba, lhůta pro vyřízení reklamace činí do 30 dnů. Je-li právnická
osoba, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme dodržet stejný termín jako
u reklamace u fyzické osoby.
Reklamované zboží zašle kupující na uvedenou adresu nebo je možné domluvit
svoz reklamace.
Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat na e-mail: info@apiso.cz.
Adresa pro vrácení zboží:
APISO s.r.o.
Kokořínská 2022
276 01, Mělník
Reklamace v případě doručené poškozené zásilky přepravcem:
Pokud má zásilka při předání dopravcem známky velkého poškození, prosím tuto zásilku
nepřebírejte. Pokud je obal neporušený, ale zboží uvnitř poškozeno, doporučujeme o této
skutečnosti neprodleně informovat naši společnost.
FOFR přepravce - doporučujeme oznámit nejlépe do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla
zásilka doručena na tel. 482 423 239.
Při poškození zásilky doporučujeme vyžádání sepsání zápisu o škodě.