Po - Pá 9,00 - 17,00 hodin
So - Ne zavřeno
721 428 557
Napište nám kdykoliv! info@apiso.cz
Kategorie

Časté dotazy

Kdy zásilku doručíte?
Zboží, které je skladem expedujeme druhý až třetí pracovní den od odeslání objednávky. V  případě objednávky a zvolení osobního odběru zboží v prodejně v Kokořínské 2022, Mělník vyčkejte na zprávu, že je pro Vás zboží připraveno.

Musím se registrovat když chci nakoupit zboží?
Pro nákup na e-shopu www.apiso.cz není podmínka registrace.

Jakým způsobem zboží zasíláte?
Zásilky zasíláme spolehlivým a ověřeným českým přepravním systémem FOFR anebo zasíláme na výdejní místa Zásilkovny.

Mohu si balík vyzvednout v  kamenné prodejně?
Ano, je možno zboží vyzvednout v prodejně v Kokořínské ulici č. 2022 v Mělníku po zvolení osobního odběru při objednávce. Vyzvednutí je samozřejmě zdarma.

Jak zjistím stav mojí objednávky?
O stavu objednávky Vás průběžně informujeme e-mailem, který jste uvedli při objednávce. Po odeslání závazné objednávky obdržíte potvrzující e-mail a dále Vás informujeme o průběhu zpracování objednávky.

Při zvolení varianty přeprava přepravním systémem FOFR Vás dále informuje dispečer přepravního systému FOFR e-mailem a následně telefonicky řidič.

Jak mohu za zboží zaplatit?
- předem na náš účet
- dobírkou při převzetí od přepravce
- hotově při osobním převzetí zboží na prodejně

Lze vrátit zboží bez udání důvodu?
Ano, máte možnost vrácení zboží do 14-ti dnů dle zákona.

Jak Vás mohu kontaktovat, v případě že mám dotaz?
- e-mailem info@apiso.cz
- telefonicky na čísle 721 428 557

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací